צביקה יוגב

צביקה יוגב – הרצאות על ניהול משא ומתן אפקטיבי

אחד הנושאים החשובים ביותר בחיינו, בין אם בעולמנו המקצועי ובין אם בעולמנו הפרטי, הוא ניהול משא ומתן. אנחנו לא שמים לב לכך תמיד, אך אנחנו מנהלים משא ומתן עם אנשים וגופים, כל הזמן.

בתור הורים וילדים אנחנו מנהלים משא ומתן אחד עם השני, בתור לקוחות וספקים, בתור נותני ומבקשי שירות וכמובן כשאנחנו באים לקנות מוצר מגורם פרטי או גורם אחר. אנחנו מנהלים משאים ומתנים, על דברים קטנים וגדולים. אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מנהלים משא ומתן עם הילד שלנו מתי הוא יילך לישון ואנחנו מנהלים משא ומתן עם מישהו בגיל שלנו, פחות או יותר, על מכירת דירה או רכב.

לצערנו, אנחנו לא לומדים על זה אלא בחוגים מסוימים באקדמיה, אחרת אנחנו צריכים ללכת להרצאות בנושא באופן פרטי. למשל, דוגמא טוב לכך אנחנו יכולים למצוא בהרצאות של צביקה יוגב, מרצה בקריה האקדמית אונו שמעביר לא מעט הרצאות בתחום זה מתוך נקודת מבט של איש מקצוע, משפטן ומגשר.

צביקה יוגב

ניהול משא ומתן זה תחום שכל אחד חייב לדעת, מאחר וכאמור אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בשלבים שונים בחיים במצב שכזה. מן הסתם, קיים הבדל בין ניהול מו”מ מנקודת מבט של הורה לבין ניהול מו”מ מנקודת מבט של איש עסקים. הפוזיציה היא אחרת והאדם שעומד מולנו הוא שונה. מן הסתם אנחנו נרצה להשיג דברים אחרים. לעיתים אנחנו ננהל משא ומתן מעמדה של כוח, לעיתים מעמדה שווה לצד השני ולעיתים מעמדה של שוויון. הכל נקודת מבט, היכן אנחנו עומדים ומי עומד מולנו.

בהרצאות של צביקה יוגב אנחנו נלמד לא מעט על הנושא, בין היתר אנחנו נלמד כיצד להתנהל בעת משא ומתן על מנת שלא יגלו את הקלפים שלנו ושאנחנו נוכל לקבל את מה שאנחנו רוצים, תוך כדי כך שנדע לשמור על כללי המשחק על מנת שהעסקה תצא לפועל.

צבי יוגב יציג בפנינו את הכלים הנכונים כיצד לגשת ומה לחשוב בזמן ההרצאה, באופן כזה שנדע לנהל את עצמנו בצורה נכונה בסיטואציה בה אנחנו נמצאים

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד